
Według organizatorów targi EXPOHunting (dziewiąta edycja odbywała się od 16 do 18 marca w Sosnowcu) zgromadziły w sumie 230 wystawców z ośmiu krajów, reprezentujących ponad 400 marek, i przyciągnęły ponad 13 tys. odwiedzających. Ci ostatni mogli nasycić swe oczy niezwykle bogatą ofertą, na którą składali się nie tylko producenci i dystrybutorzy broni, optyki czy amunicji, ale też wszelkiej maści sprzedawcy ubrań, broni białej, a także galanterii skierowanej do czworonożnych towarzyszy myśliwych. Nie zabrakło także ofert gastronomicznych czy też organizacji polowań w kraju i za granicą.
Tradycyjnie podczas targów były organizowane liczne konkursyi prezentacje – wabienia zwierzyny, psów myśliwskich – czy też pokazy mody.
Zainteresowani mogli się również udać na stoiska LasówPaństwowych, gdzie były promowane nie tylko wyroby z dziczyzny, aleprezentowano też ofertę OHZ-etów.
Jednakże nie da się ukryć, że głównym tematem rozmówpomiędzy odwiedzającymi i wystawcami były ostatnie zmiany w Prawie łowieckimdotyczące szkolenia psów myśliwskich i udziału dzieci w polowaniach. I bynajmniejnie były to rozmowy o charakterze salonowym. Część z osób, która wystawiała sięze swoimi stoiskami na targach, pytała wprost, czy to przypadkiem nie jedna zostatnich imprez tego typu.
BSZ